23 stycznia 2017

Matura nie określa potencjału... Elżbieta Rogalska


Matura nie określa potencjału... Elżbieta Rogalska


Postanowiłam odnieść się dzisiaj do sytuacji zmiany "na lepsze systemu szkolnictwa wyższego". Jak to jest można dowiedzieć się odwiedzając ten link: gazetaprawna.

Co ja sądzę na ten temat, podeszłam dość logicznie do tematu:

matura nie określa potencjału. Jeśli serio wykształcenie miałoby być bardziej jakościowe to powinno się zmienić sposób prowadzenia zajęć- bardzo często; jeśli wymagania większe to tylko w trakcie trwania studiów, nie przed. Ciekawa jestem ile świetnych informatyków,psychologów etc. państwo straciło bo nie wpisali się w klucz odpowiedzi ponad przeciętnie...

Myślę, że to dość oczywiste. W końcu matura sprawdza tylko umiejętność schematycznego myślenia i umiejętność "wdrukowania" się w zastane oczekiwania.



autor: Elżbieta Rogalska: z wykształcenia technik informatyk, pedagog. Pracuje jako copywriter - content marketer. 

Pedagog, technik informatyk. Publikowała na łamach: "Edukacja i Dialog", "Nestor" i licznych portalach edukacyjnych i poetyckich.

Zajmuje się tematyką:  Przywództwem w edukacji, Tanatopedagogiką, Ciszą w życiu i twórczości Janusza Korczaka, Sytuacją Szkoły Wyższej w Polsce, Michelem Foucaultem, Reportażem, Horrorem wampirycznym,  Mateuszem Grzesiakiem, Justyną Nowotniak, e-commerce, content-marketing, SEO.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz