30 października 2021

Zakładki do książek od TaniaKsiazka 1 Elżbieta Rogalska

Zakładki do książek od TaniaKsiazka 1 Elżbieta Rogalska


W tym tygodniu otrzymałam pierwszy raz w życiu 3 książki do recenzji z księgarni TaniaKsiazka.pl . Zabieram się do czytania, niebawem pojawią się ich recenzje na blogu.

Dostałam też takie piękne zakładki otrzymana z Taniejksiazki.pl




Zakładeczki są cudowne, piękne, kolorystyczne i zawierają pieski, oprócz książek. W tle poduszeczka, którą dostałam od mojej mamy <3 .

Elżbieta Rogalska

32 komentarze:

  1. Cudne zakładki. Swoją drogą, mam w planach "Wróć przed zmrokiem" ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również kusi przeczytanie tej książki. :)

      Usuń
  2. Bardzo lubię zakładki z tej księgarni i mam już ich sporą kolekcję...jakoś nie mam serca ich wyrzucać jak przychodzą mi w zamówieniach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Póki co to zbierałam z bibliotek. Jest mi bardzo miło, że taniaksiazka dodaje zakładki, uwielbiam je <3.

      Usuń
  3. Z ładną zakładką lepiej się czyta:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam całe masy zakładek, i wszystkich używam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda... Też tak mam, chociaż są wyjątki, że mi szkoda używać. :D

      Usuń
  5. Ja również dostałam ostatnio dwie zakładki od mojej znajomej, która wykonuje je ręcznie. Można zobaczyć je na moim profilu facebookowym. Poduszkach świetna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) oooo, to koniecznie tam zajrzę. Uwielbiam zakładki.

      Usuń
  6. Bardzo fajne zakładki :D Najbardziej spodobała mi się ta z drugiego zdjęcia po lewej stronie :D Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piesek Wampirek niesie książkę dla kogoś. :)

      Usuń
  7. Super. Bardzo ładne zakładki. Ja zbieram je od kilku już lat.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) zakładki zawsze są takim miłym dodatkiem. :)

      Usuń
  8. Fajne te zakładki :) Ja mam taką biżuteryjną, metalową i też jej bardzo namiętnie używam, bo nie mogę patrzeć, jak ktoś zagina książkom rogi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak... W książkach z bibliotek można spotkać wiele złych nawyków, zalanie kawą, zamoczone w wodzie, wyrwane strony u góry, pozaginane rogi, kawałki czekolady, okruchów a nawet małe muszki zabite.

      Usuń
  9. These look very beautiful. I use perfume blotters so all of my books which I read also smell nice.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zakladek do książek nigdy dość - czekam zatem na recenzje :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Pierwszą planuję na wtorek 06. Listopada 2021r., drugą na 09. 11. 2021, a trzecią na 12.11.2021. Oby plan się powiódł. :)

      Usuń
    2. znaczy sobotę. :D

      Usuń
  11. Mam ich trochę w swojej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zbieranie zakładek to czysta przyjemność.

      Usuń
  12. Super. Fajnie, że dają zakładki. Też czasem zamawiam stamtąd książki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) to moja pierwsza współpraca barterowa. Jestem ogromnie szczęśliwa, że dali zakładki.

      Usuń
  13. Uwielbiam wszelkie zakładki do książek :) Twoje są świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubię zakładki z tego wydawnictwa. Miłej lektury :)!

    OdpowiedzUsuń

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google oraz inne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.

Wszystkie prezentowane treści na blogu są mojego autorstwa, chyba, że zaznaczono inaczej. Podlegają one ochronie prawnej na podstawie przepisów ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tekst jednolity z 2006 r., Dz.U. nr 90, poz. 631 z późn. zm.). Zabronione jest kopiowanie i rozpowszechnianie umieszczonych treści bez mojej zgody.