2 listopada 2021

Książka Rysunkowy chłopak K.N. Haner Elżbieta Rogalska 2021

 

Książka Rysunkowy chłopak K.N. Haner Elżbieta Rogalska 2021

 


Trochę się zawiodłam. Książka ma bez wątpienia piękna okładkę. Tytuł też chwytliwy i pomysł całkiem niezły. Książka jest lekka, nie zawiera literackości. Napięcia i tajemnicy trudno też szukać. Właściwie to koniec jest nieco z innego gatunku niż całość powieści. Myślę, że autorka nie chciała tak sztampowo zakończyć powieści, która nie należy do najbardziej udanych ale też nie do najbardziej słabych. Myślę, że to książka new adult dla osób, które lubią lekki romans z jakimś wątkiem mniej przyjemnym w tle, trochę taki romans dramat, który jednak ma happy end.

Myślę, że dla czytelników ciekawą informacją dotyczącą

książki „Rysunkowy chłopak”

może być fakt, że za nazwiskiem K.N. Haner kryje się polska autorka. Prawdę mówiąc, gdy czytałam powieść, bez tej informacji, tak przeczuwałam, że to nie może być zagraniczny autor. Jednak w Polsce pisze się zdecydowanie inaczej.

Uważam, że tytuł Rysunkowy chłopak może przyciągnąć dużo czytelników. Osobiście inaczej wyobrażałam sobie fabułę, niż tą którą otrzymałam. K.N. Haner wykreowała zupełnie inną historię niż ta, o której czytałam na czyimś blogu i ta z tylnej części książki, w której jest jej opis.

Doskwierał ni zawód, że

książka Rysunkowy chłopak K.N. Haner

jest tak słaba literacko. Taki piękny tytuł, do tego ekstra okładka i znowu zawód. To już druga taka książka, z bajeczną okładką i zagadkowym tytułem, które kuszą do przeczytania, a które mają jakąś taką nieliteracką zawartość.

Rysunkowy chłopak K.N. Haner

opowiada o studentce, która stroniła od imprez etc. i nagle spotyka miłość swojego życia, która jest odwzajemniona. Zakończenia nie będę zdradzać chociaż jest kluczowe, bo trudno pisać o czym jest książka, mając informacje o tym zakończeniu. Jest tak ponieważ zakończenie zmienia całość książki.

Reasumując słaba literacko książka, którą jednak można przeczytać, jeżeli szuka się czegoś lekkiego. Myślę, że w ocenie gwiazdek z lubimyczytac oceniłabym na przeciętną, czyli 5/10. Pewnie jest to wynik tego, że akurat powieści lubię literackie, a niedawno czytałam dużo lepszą książkę. Jeżeli nie szukam literackości ale np. emocji to wybieram thriller albo kryminał. A jak szukam informacji to wybieram książkę naukową. Po powieściach oczekuję właśnie tej literackości i jakiejś głębi.

Zobacz również:

Książka Milion Nowych Chwil Katherine Center Elżbieta Rogalska 2019

Książka Galopem po szczęście Justyny Bednarek i Jagny Kaczanowskiej Elżbieta Rogalska 2021

 

   Kup Tekst ode mnie


26 komentarzy:

  1. Tytuł podoba mi się bardziej niż okładka. Rzeczywiście, bardzo intrygujący. O studentce stroniącej od imprez - to jakby o mnie xD, tyle że swojej drugiej połowy na studiach nie poznałam ;D. Cóż, z jednej strony mnie ciekawi, ale jeśli Ty oceniasz ją raczej słabo, przeciętnie to nie wiem, czy chcę poświęcać swój czas na taką lekturę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lepiej to przemyśleć. Bo okładka i tytuł faktycznie przyciągają i to mocno.

      Usuń
    2. Zastanowię się. ;)

      Usuń
    3. Czasami dobrze jest przeczytać coś lekkiego. :)

      Usuń
  2. Mam kilka książek Kasi, ale tej jeszcze nie czytałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastanawiam się czy nie sięgnąć po jeszcze jedną, dla porównania.

      Usuń
  3. Niedobre zakończenie jest zawsze rozczarowujące....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety. W sumie jak na lekką książkę, to jakie mogłoby być? ;p

      Usuń
  4. Okładka rzeczywiście wydaje się intrygująca, ale jak to w życiu bywa takie odczucie może być mylące. Po romanse sięgam rzadko, a ten z tego co poszesz nie zachęca do lektury.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie jest zbyt prosto napisane. Jednak bywa, że mamy dni, że właśnie takie książki są ok.

      Usuń
  5. Na razie nie mam je w planach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Być może to dobrze. Okładka taka cudna <3.

      Usuń
  6. Szkoda, że książka Cię rozczarowała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak... Myślałam, że będzie tak cudowna jak opis z okładki i bloga.

      Usuń
  7. Twórczość tej autorki jeszcze przede mną.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, czy nie wziąć jeszcze jednej tej autorki.

      Usuń
  8. czytałam kilka książek tej pani ale były bez szału

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeciętne jeśli nie słabe. Bo właściwie to najwięcej jest dobrych i bardzo dobrych, więc przeciętne byłyby dobre. :D

      Usuń
  9. W swoim życiu książkom tej autorki dałam szansę trzy razy. I o trzy za dużo. Tak jak piszesz, jest płytko i sztampowo, bez tego literackiego flow które czujesz i mówisz pod nosem - ale to dobre!
    Pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie takie miałam odczucie. Myślałam, że może wezmę jakąś jeszcze ale uświadomiłaś mnie, że spotka mnie to samo.

      Usuń
  10. Mój klimat także muszę ją mieć na uwadze w przyszłości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli szukasz lekkiej książki, np. po trudnym dniu, to zachęcam.

      Usuń
  11. Podobno książka jest super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak słyszałam. Niestety okazało się inaczej.

      Usuń
  12. Raczej nie dla mnie. Moi czytelnicy zachwycają się książkami Haner, ale mnie do nich nie ciągnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm to w sumie ciekawe... Mnie trochę zawiodła w tej książce.

      Usuń

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google oraz inne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.

Wszystkie prezentowane treści na blogu są mojego autorstwa, chyba, że zaznaczono inaczej. Podlegają one ochronie prawnej na podstawie przepisów ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tekst jednolity z 2006 r., Dz.U. nr 90, poz. 631 z późn. zm.). Zabronione jest kopiowanie i rozpowszechnianie umieszczonych treści bez mojej zgody.