29 grudnia 2017

John Tolkien i święta



John Tolkien i święta


Cały czas mam w myślach „Barwy świata baśni” Urszuli Chęcińskiej, szczególnie zaś jej rozmowę z Bohdanem Butenko i jego rysunki… Pewnie to wynik tego, że sama trochę rysuję, a moja rodzina jest artystyczna. Dla mnie obcowanie ze sztuką jest tym co każde dziecko powinno zaznać w dzieciństwie.
Dlatego wpis o Johnie R. R. Tolkienie nie powinien nikogo dziwić. Wszyscy pamiętamy ekranizację jego dzieła „Władca pierścieni” w trzech tomach. Ja wszystkie trzy przeczytałam i pewnie jeszcze nie raz przeczytam.
Tym razem J. R. R. Tolkien zabierze nas do świata świąt… Wyobraźcie sobie, że pisarz pisał listy świętego Mikołaja dla swoich dzieci, które można przeczytać w zbiorze o tym samym tytule:



Artysta zawsze znajdzie sposób na wyrażenie własnej duszy. Mam zamiar przeczytać, ciekawi mnie co mógł święty Mikołaj pisać do dzieci…

Elżbieta Rogalska

Zainteresuje Cię również:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google oraz inne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.

Wszystkie prezentowane treści na blogu są mojego autorstwa, chyba, że zaznaczono inaczej. Podlegają one ochronie prawnej na podstawie przepisów ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tekst jednolity z 2006 r., Dz.U. nr 90, poz. 631 z późn. zm.). Zabronione jest kopiowanie i rozpowszechnianie umieszczonych treści bez mojej zgody.