28 stycznia 2022

Książka A ja na ciebie zaczekam Magdaleny Kordel Elżbieta Rogalska 2022

 

Książka A ja na ciebie zaczekam Magdaleny Kordel Elżbieta Rogalska 2022

 


Magdalena Kordel przedstawia kolejną udaną książkę obyczajową. Zobaczymy w niej nieco naiwną, roztrzepaną bohaterkę, która chce pracować jako artystka, mimo tego, że nie dostała się na ASP. Jej wierna przyjaciółka sprawia jej najlepszy prezent, chociaż nie bez zawiłości losu. Książka pisana standardowym językiem, któremu daleko do literackości. Jednak czas pokazał, że taki język jest ulubionym wielu Polek. Autorka pokazuje relacje rodzinne oraz wprowadza zaskakujący wątek, o którym przekonasz się czytając całość. Wystawiam na lubimyczytac ocenę: bardzo dobry.

A ja na ciebie zaczekam Kordelz księgarni TaniaKsiazka.pl

Książka A ja na ciebie zaczekam M. Kordel

jest opowieścią o poszukiwaniu sytuacji do spełnienia marzeń. Niedługo będą święta więc główna bohaterka zbiera grosz do grosza na prezenty dla rodziców. Oszukała ich więc ma wyrzuty sumienia. W pewnym momencie jej los odmienia się za sprawą kawiarenki oferującej czekoladę pitną. Później jej przyjaciółka przynosi jej najcudowniejszy prezent o jakim marzyła. Jednak los krzyżuje jej plany. Jak poradzi sobie zagubiona w życiu artystka, która nie dostała się na ASP?

Książka A ja na ciebie zaczekam M. Kordel

to również opowieść o losach rodzinnych. Babcia ma jakąś tajemnicę, a jej wnuki chcą wiedzieć jaką. Siostra i brat starają się uzyskać jakieś informacje. Wspierają się w tych działaniach, mimo, że on jest na miejscu w rodzinnej miejscowości, a ona wyjechała. Zbliżają się święta, więc i tak czeka ich rodzinne spotkanie. Głowna bohaterka ma ciągłe problemy finansowe, więc jej przyjaciółka wspiera ją jak może. Czy w końcu stanie na nogi i będzie mogła odwdzięczyć się swojej lojalnej Gabrysi?



Książka A ja na ciebie zaczekam M. Kordel

jest pisana standardowym językiem, taki jakie lubią Polki. W moim odczuciu co prawda jest zbyt mało literacki ale pisząc tą recenzję miała na uwadze, że autorzy piszą raczej pod gust większości czytelników. W związku z tym powieść ta naprawdę szybko się czyta i wciąga, chociaż może nie aż tak bardzo ale jednak nabiera się ochoty na odkrycie tego co było dalej. Według mnie mocnym plusem tej opowieści jest skupienie się na jednej bohaterce, reszta osób jest raczej poboczna. Jeżeli inni bohaterzy pojawiają się na łamach powieści to tylko jako element dający możliwość do wprowadzenia zwrotów akcji.

Zobacz również:

Książka O Niepodległość i Prawa Kobiet Zofia Moraczewska 1873-1958 Życie i Działalność Kamili Cybulskiej Elżbieta Rogalska 2022

Książka Zaufać przeznaczeniu autorstwa N.R. Paradise Elżbieta Rogalska 2021

Książka Złe dzieci Dominika Rutkowskiego Elżbieta Rogalska 2020

Książka Umiłowana Toni Morrison Elżbieta Rogalska 2019

Jan Kulma "Rzecz o etyce" - Recenzja Elżbieta Rogalska 2018

Joanna Kulmowa Mistrzem Mowy Polskiej Elżbieta Rogalska 2017

Z książką ci do twarzy 8 "Grimpow. Sekret ośmiu mędrców" Elżbieta Rogalska

Motywacja - Wysoko ustawiaj poprzeczkę doskonałości Elżbieta Rogalska

 

   Kup Tekst ode mnie

 

38 komentarzy:

  1. Myślę, że nadejdzie moment, kiedy zechcę sięgnąć po tę książkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) obyczajowe lubisz, z tego co widziałam. Więc prędzej czy później pewnie trafi w twoje kocie łapki. :D

      Usuń
  2. Twórczość autorki wciąż przede mną.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie była taka zła, chociaż ja wolę bardziej literackie. :)

      Usuń
  3. Na razie mam dość takich lżejszych książek na półce ale może kiedyś. Masz racje proste obyczajówki cieszą się znacznie większą popularnością ale z drugiej strony czasem chcemy przy książce po prostu odpocząć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, nie można ciągle czytać tylko książek wymagających. Jednak i lekkie potrafią zmęczyć swoją prostotą.

      Usuń
  4. Lubię książki Magdy, a ta już czeka na mojej półce na swoją kolej.

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Ciekawi mnie, jaka będzie Twoja recenzja. :)

      Usuń
  6. Chętnie poznałabym tą książkę. Zapowiada się na lekką i przyjemną lekturę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze mi się czytało tę książkę. Myślę, że Tobie również przypadłaby do gustu.

      Usuń
  7. Książka mnie zaciekawiła :D Chętnie bym ją przeczytała :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. "Target" bardziej dla Pań. Kojarzę Autorkę - obserwuję ją na Instagramie. Tyle że na Instagramie jest tak - między Bogiem a prawdą - że niestety szybko można wylecieć z grona obserwowanych ;-) . Pozdrawiam serdecznie ;-) .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D hmmm... To pierwsza książka tej autorki jaką czytałam. Moja mama polubiła jej prozę. Chciałam zobaczyć jaka jest. Tradycyjna obyczajówka ale pisana ciekawiej, bez nadmiernej naiwności, chociaż nie można powiedzieć, że całkiem naiwna to nie jest.

      Usuń
  9. Możliwe, że książka ta okazałaby się dla mnie zadowalającą lekturą, acz na pewno nie trafiłaby do topki moich ulubieńców. Gdyby była kiedyś w bibliotece, nie wykluczam zatem jej wypożyczenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm to moje pierwsze spotkanie z tą autorką. Trudno mi powiedzieć jak ta książka wypada na tle innych jej autorstwa.

      Usuń
  10. Książka już za mną. Lubię tę autorkę.

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. :)ostatnio przysyłają do mnie książki z taniaksiazka. Dlatego wrzucam na bieżąco nowości.

      Usuń
  12. Mam dwie książki tej autorki które absolutnie mnie oczarowały :) Jednak w 2020 kiedy wydała " Bo nadal Cię kocham" rozczarowałam się i po tę i której piszesz nie sięgnęłam wcale. Ale może kiedyś mi przejdzie i się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy A ja na ciebie zaczekam jest kontynuacją czegoś. Myślę, że to odrębna książka.

      Usuń
  13. Nie znam autorki i nie znam tej książki. Wydaje się lekką lekturą i szybką do przeczytania, a nawet ta fabuła brzmi interesująco. Ciekawie to sformułowałaś, że jest napisana ,językiem takim, jaki lubią Polki".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, bo według statystyk u nas kobiety czytają głównie książki obyczajowe, napisane lekkim piórem, trochę naiwne i dające nadzieję. :)

      Usuń
  14. Może pomyślę o niej w okresie przedświątecznym. Lubię wtedy wprawić się w odpowiedni nastrój tego typu opowieściami, i wtedy zazwyczaj nie przeszkadza mi niezbyt wyszukany język.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przed świętami to pewnie, lekkie dają wytchnienie. :)

      Usuń
  15. Ja jakoś nie jestem fanką tej pani.Ale też nie czytałam większości jej książek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To moje pierwsze spotkanie, było i nie było takie złe.

      Usuń
  16. Nie mam w planach tej książki - to jakoś nie typ literatury, po który miałabym ochotę sięgać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) myślę, że nie ma co się na siłę zmuszać.

      Usuń
  17. Witam serdecznie ♡
    Niestety nie znam tej książki więc nic o niej nie mogę powiedzieć, autorka też nie jest mi znana - ale jak będę miała okazję to pewnie kiedyś po nią sięgnę :) Świetna recenzja!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że to książka dla zabieganych.

      Usuń
  18. Odpowiedzi
    1. Zawsze możesz sięgnąć po te książki z archiwum.

      Usuń
  19. Lubię książki Kordel ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście mają swój urok. Przede wszystkim nie rozdrabnia się na trylion bohaterów i wprowadza akcję w odpowiednich momentach.

      Usuń
  20. Czytałam jedną książkę Kordel i była niezła :)

    OdpowiedzUsuń

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google oraz inne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.

Wszystkie prezentowane treści na blogu są mojego autorstwa, chyba, że zaznaczono inaczej. Podlegają one ochronie prawnej na podstawie przepisów ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tekst jednolity z 2006 r., Dz.U. nr 90, poz. 631 z późn. zm.). Zabronione jest kopiowanie i rozpowszechnianie umieszczonych treści bez mojej zgody.