14 maja 2021

Książka Najmilszy prezent Agnieszki Krawczyk Elżbieta Rogalska 2021

 

Książka Najmilszy prezent Agnieszki Krawczyk Elżbieta Rogalska 2021

 


Każdy z nas ma jakiegoś sąsiada. Nawet osoby mieszkające we własnych domach, po iluś tam metrach i kilometrach, mają sąsiada. Książka ta opowiada o ludzkich losach sąsiadów. Każdy ma swoje zmartwienia i radości. Na łamach powieści,wprowadzają się też nowi sąsiedzi. Każdy ma wady i zalety.

Ciekawi mnie fenomen

twórczości Agnieszki Krawczyk

, która podobno sprzedała już blisko 500 000 egzemplarzy swojej twórczości razem wziętej. Właściwie książka Najmilszy prezent Agnieszki Krawczyk nie jest jakaś rewelacyjna, nie jest też wybitna ani ambitna. To prawda, że ma dość sporo stron: 452. Jednak nie powiedziałabym, że są to książki odkrywcze. Co nie zmienia faktu, że książka ta zasługuje na ocenę bardzo dobrą (7/10 gwiazdek), którą wystawię na portalu lubimyczytac.

Książka Najmilszy prezent Agnieszki Krawczyk

jest literacko dość dobrze napisana. To znaczy widać, że autorka ma duży zasób słów. Nie oznacza to jednak, że tę książkę czyta się trudno, wręcz przeciwnie, jest ona napisana zwiewnie, mimo naprawdę długich opisów i dialogów. Może właśnie dlatego tak podoba się czytelnikom?

Książka Najmilszy prezent Agnieszki Krawczyk

zawiera też ciekawie skonstruowane relacje sąsiedzkie. Myślę, że to kolejny punkt, który może podobać się czytelnikom. Relacje te nie są typowe czy jednakowe dla wszystkich. Właściwie to Seria Ulica Wierzbowa mogłaby się ciągnąć w nieskończoność. Tyle bohaterów wykreowała Agnieszka Krawczyk, że los każdego z nich, połączony z innymi sąsiadami lub w ogóle czymś/kimś innym, mógłby być motywem kolejnych tomów. 

Książka Najmilszy prezent Agnieszki Krawczyk
jest dość wciągająca, taka sielankowa. Powiedziałabym, że to książka dobra i radosna, przynosząca nadzieję na te trudne czasy. Myślę, że ma też walor edukacyjny jakim jest nauka relacji, otwartości na innego człowieka, który jest odmienny a jednak wart poznania. Każdy ma jakieś wady i zalety.

Zobacz również:

Książka Gdy nadeszło życie Anety Krasińskiej Elżbieta Rogalska 2019

Książka Rabih znaczy wiosna Weronika Tomala Elżbieta Rogalska 2020

 

   Kup Tekst ode mnie


31 komentarzy:

  1. Może też kiedyś przeczytam. Lubię czasem sięgać po takie obyczajówki. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) ostatnio się przekonuje, powoli, do powieści obyczajowych.

      Usuń
  2. Bardzo lubię książki autorki. Relaksują mnie i przyjemnie się je czyta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt. To książka na taki ciężki dzień. Daje odetchnąć.

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Na emeryturze będzie więcej czasu, więc jeszcze trochę. :D ale może urlop?

      Usuń
  4. Książka już dość długo leży na mojej półce czytelniczej, więc dzięki, że mi o niej przypomniałaś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) a nie ma za co. Myślę, że to książka w Twoim guście. :)

      Usuń
  5. Ta książka na pewno znajdzie swoich czytelników. Ja jednak nie zdecyduję się na jej przeczytanie, bo zupełnie nie wpisuje się w moje gusta czytelnicze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D też dopiero się przekonuje do książek obyczajowych.

      Usuń
  6. Czeka na czytniku od dawna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) ja wolę wersje papierowe. Jednak z 3 -4 ksiażki przeczytałam na czytniku. Taki fajny sposób jak ktoś ma nieco czasu w pracy. Ja jednak czytam książki na dobranoc, więc papierowa nie przeszkadza, a nawet jest lepsza, bo nie ma rozbudzającego światła.

      Usuń
  7. Lubię książki tej autorki, są bardzo przyjemne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo, to jednak czytasz coś poza kryminałami. :D

      Usuń
  8. Lubię takie klimaty. Okładka też jest świetna

    OdpowiedzUsuń
  9. Przeczytam w przyszłości ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że trafiłam z książką. Powoli zaczynam lubić powieści obyczajowe.

      Usuń
  10. Witam serdecznie ♡
    Wspaniała recenzja, niestety nie znam książki ani autorki ale chętnie poznam jej pióro :) Jestem otwarta na nowości więc w wolnej chwili sięgnę po nią. Będę mieć tytuł na uwadze :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie zapraszam do przeczytania. Można przy tej powieści odetchnąć i nabrać nadziei. :)

      Usuń
  11. na jakiś wolny wieczór czemu nie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) też czytam wieczorami. Szczególnie na 3godziny przed snem.

      Usuń
  12. Książkę mam w planach, ale nie wiem kiedy uda mi się po nią sięgnąć. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. This book look very interesting.

    New Post - https://www.exclusivebeautydiary.com/2021/05/wella-system-professional-luxe-oil.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy19 maja, 2021

    Książka mnie zaciekawiła :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że fajnie jest przeczytać taką książkę, która rozbudza radość.

      Usuń
  15. O, coś co mnie zaciekawiło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W końcu! :) ciekawe jaką dasz recenzje!

      Usuń
  16. Może innym razem. :) jest tyle książek...

    OdpowiedzUsuń
  17. Thanks for your visit.

    OdpowiedzUsuń

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google oraz inne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.

Wszystkie prezentowane treści na blogu są mojego autorstwa, chyba, że zaznaczono inaczej. Podlegają one ochronie prawnej na podstawie przepisów ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tekst jednolity z 2006 r., Dz.U. nr 90, poz. 631 z późn. zm.). Zabronione jest kopiowanie i rozpowszechnianie umieszczonych treści bez mojej zgody.