23 października 2020

Książka W sieci zł@ Wendy James Elżbieta Rogalska 2020

 

Książka W sieci zł@ Wendy James Elżbieta Rogalska 2020

 


Myślę jak napisać o czym jest książka, żeby czytelnik nadal był zaskoczony, gdy sięgnie po tę pozycję wydawniczą. Może napiszę tak: nie zawsze to co się wydaje być oczywiste, jest tym co rzeczywiście jest prawdą. Gdy profiler mordercy stwarza rys psychologiczny sprawcy, nie zawsze okazuje się być zgodny z faktycznym sprawcą. Mało tego, czasami taki profil przeszkadza w schwytaniu sprawcy. Jest sobie jakaś osoba, którą znacie z tego, że jest pewna siebie i dość okrutna, bezwzględna albo czepialska. A co jeśli ktoś zrobi coś, pasującego do jej charakteru? Wszyscy pomyślą, że to ten ktoś.

W książce W sieci zł@ Wendy James

jest szkoła, do której chodzą dwie siostry, mniej więcej w podobnym wieku. Różnią się od siebie temperamentem, naprawdę znacznie. Pewnego dnia w szkole tej dochodzi do tragedii. W związku z nią obwinia się jedną z tych sióstr. Wszystko wskazuje na nią. Ale czy jest to prawda? Szczególnie w świecie wirtualnej rzeczywistości. W końcu w sieci internetowej można być kimkolwiek się chce, wystarczy zmienić styl pisania albo charakter. Wszystko może być odgrywane w sieci ogólnodostępnej, tzn. takiej z której korzysta mnóstwo osób, narzędzie na którym się pisało można zniszczyć.

Po przeczytaniu całości

książki W sieci zł@ Wendy James

, nadal nie jestem przekonana czy znam odpowiedź. W sumie to autorka nie do końca rozszyfrowuje tę historię. Przecież idealnym światem dla krzywdziciela byłby taki, gdyby jego czyny zostawały przypisywane osobie, do której pasują pod względem charakteru. Zatem wystarczyłoby udawać kogoś odmiennego. Dlatego tylko można przypuszczać pewne insynuacje, jednak nie można mieć 100% pewności, inna sprawa jeśli ma się dowody rzeczowe. Trzeba też wspomnieć rodziców, którzy poświęcają czas swoim dzieciom, a jednak coś przeoczają.

Książka w sieci zł@ Wendy James

jest pisana językiem standardowym, takim nie sprawiającym trudności, co nie oznacza, że laickim. Książkę tę czyta się naprawdę szybko, ponieważ wciąga od pierwszej strony. Cały zamysł jest interesujący i bardzo mi się podoba podział rozdziałów. Nie mogłam się wręcz oderwać od tej pozycji wydawniczej. Jest to Thriller psychologiczny, sensacja, kryminał z 2020 roku, wydana w Poradnia K., 416 stron naprawdę dobrej lektury.

Zobacz również:

Książka Relacje na huśtawce. Jak uwolnić się od negatywnych wzorców zachowań? Patrick Fanning, Matthew McKay, Avigail Lev, Michelle Skeen Elżbieta Rogalska 2019

Książka Zjazd absolwentów Guillaume Musso Elżbieta Rogalska 2020

 Elżbieta Rogalska

Kup Tekst ode mnie

43 komentarze:

  1. Nie czytałam ale może by mnie ta opowieść zainteresowała. Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaciekawilas mnie ta książka. Skoro nie mogłaś się od niej oderwać to musi byc dobra

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka młodzieżowo-studencka. :) Fajnie się czyta, język też nie jest słaby.

      Usuń
  3. Nie czytałam tej powieści, ale chętnie bym po nią sięgnęła, skoro jesteś zadowolona. Lubie zresztą thrillery, włącznie z ich psychologicznymi wersjami. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak psychologiczne Thrillery... <3 Dzięki za odwiedziny!

      Usuń
  4. Po takiej rekomendacji muszę koniecznie sięgnąć po ten tytuł. 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapowiada się na lekturę obowiązkową.

    OdpowiedzUsuń
  6. Będę miała tę książkę na uwadze, bo bardzo mnie zachęciłaś do niej swoją recenzją ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię tego typu klimaty. Myślę, że ta książka mogłaby mnie wciągnąć.

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę przyznać, że zaciekawiła mnie ta książka. Wcześniej się z nią nie spotkałam. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Czy ta książka jest również przetłumaczona na inne języki?.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że powinna być przynajmniej po angielsku. Autor nie jest z Polski.

      Usuń
  10. Na razie nie mam w planach tej książki, bo moje literackie ścieżki poprowadziły mnie w inne czytelnicze rejony, ale myślę, że sięgnę po t książkę jak tylko wróci mi faza na ten gatunek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) to taki trochę misz masz... nie jest to typowy kryminał, bardziej thriller połączony z obyczajówką.

      Usuń
  11. Zainteresowałaś mnie. Chociaż lubię jak historia się wyjaśnia to jednak takie niedopowiedziane zakończenie daje do myślenia: dlaczego? Z jakiego powodu? Czy dałoby się zrobić coś, żeby tego uniknąć? Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, po pierwszym czytaniu może po prostu zaaferowana nie zauważyłam rozwiązania zagadki albo zinterpretowałam ją jako nie do końca wyjaśnioną.

      Usuń
  12. Jeśli Ty jesteś zadowolona to może i ja bym była

    OdpowiedzUsuń
  13. Odpowiedzi
    1. To bierz z półki i czytaj, jest naprawdę dobrze napisana.

      Usuń
  14. Bardzo zainteresowałaś mnie tą książką.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeśli książka wciąga to warto po nią sięgnąć :) Dzięki za recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, myślę, że jest mało drastyczna więc mogłabyś po nią sięgnąć. :)

      Usuń
  16. Muszę przyznać, że choć nie jest to do końca mój klimat, to jednak czuję się zaciekawiona :)

    OdpowiedzUsuń
  17. to jest coś co ja lubię czytać:D

    OdpowiedzUsuń
  18. jak dla mnie brzmi jak dobry wybór ;)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  19. Kolejna dopisana do listy pozycja- już sama okładka mnie mega zachęciła, a Twoja recenzja tylko utwierdziła w przekonaniu,ze muszę ją przeczytać.

    cieplutko pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że to naprawdę ciekawa książka zarówno dla młodzieży jaki dla rodziców.

      Usuń
  20. Kiedy pojawiły się zapowiedzi wskoczyła na moją chcejliste

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) to dobrze! bo to naprawdę ciekawa historia.

      Usuń
  21. Ostatnio najczęściej sięgam po kryminały, ale skoro ta książka łączy w sobie też thriller psychologiczny i sensację to myślę, że mogłaby mi się spodobać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sensacja to chyba tylko ze względu na akcję! Zdecydowanie to thriller psychologiczny.

      Usuń
  22. to może być ciekawa propozycja :)

    OdpowiedzUsuń

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google oraz inne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.

Wszystkie prezentowane treści na blogu są mojego autorstwa, chyba, że zaznaczono inaczej. Podlegają one ochronie prawnej na podstawie przepisów ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tekst jednolity z 2006 r., Dz.U. nr 90, poz. 631 z późn. zm.). Zabronione jest kopiowanie i rozpowszechnianie umieszczonych treści bez mojej zgody.