7 stycznia 2021

Podsumowanie króciutkie 2020 roku Elżbieta Rogalska

Cześć! Dzisiaj zaprezentuje wam moje subiektywne podsumowanie czytelnicze za rok 2020. Trochę książek przeczytałam, nawet nie zdążyłam wszystkich zamieścić na blogu. Postanowiłam jednak w podsumowaniu skupić się na, tych zamieszczonych już na blogu, książkach. A u was jak wyglądał rok 2020?


Największa liczba wyświetleń: Moi drodzy 180 wyświetleń zdeklasowało resztę przeczytanych książek, była to książka: Książka Tak wygląda prawdziwa poetka, podciągnij się! Listy pod redakcją Urszuli Chęcińskiej Elżbieta Rogalska 2020



 Listy te są naprawdę mocno literackie, mądre życiowo i zabawne!


Największa liczba komentarzy: Tutaj już toczył się bój o zwycięstwo. Bardzo dużo książek ma zbliżoną liczbę komentarzy. Wygrała Książka 13 powodów Jay Ashera Elżbieta Rogalska 2020





Jest to bardzo subtelna opowieść o problemach młodzieży. Wprowadza w temat edukacji tanatologicznej, śmierci, żałoby. Właściwie to narracja jest przeciwieństwem brutalności obrazów w serialu, jaki powstał na jej bazie.


Moje wielkie rozczarowanie: Naprawdę spodziewałam się czegoś lepszego, po tylu pozytywnych recenzjach i oczekiwaniach jakie w nich zawarto, na temat tej książki, myślałam, że to dobre dzieło a tym czasem... nudziłam się i to bardzo! Mowa o Książka Fabryka Lalek Elizabeth Macneal Elżbieta Rogalska 2020




Było mi bardzo szkoda... Materiał na naprawdę dobrą książkę i film. Jednakże autorka się mocno pogubiła.


Najbardziej przypadła mi do gustu: Nie mogłoby być inaczej. Uwielbiam po prostu: Książka Tak wygląda prawdziwa poetka, podciągnij się! Listy pod redakcją Urszuli Chęcińskiej Elżbieta Rogalska 2020





Zachęcam wszystkich do przeczytania. Warto!


Razem przeczytałam: Według wstawionych wpisów w tym roku udało mi się przeczytać 53 książki. Jednak ogólnie w życiu z roku 2020 było ich naprawdę dużo. Zwłaszcza jeśli miałabym policzyć te, które posłużyły mi do napisania doktoratu, artykułów naukowych itd. Takich fabularnych książek przeczytałam około 90.


Dziękuję wam za ten rok, rok 2020 był wyjątkowo trudny. Patrząc pod kątem czytelnika też był dość nieciekawy - osobiście książki czerpię z bibliotek, które były zamykane. Mam szczęście, że moja mama też lubi czytać książki. Dzięki temu mogłam podczas zamknięcia bibliotek czytać też jej wypożyczone książki. W tym roku naprawdę mocno odwiedziliście mój blog, zgubiłam się w rachunkach. Jednak widać wyraźnie, że wyświetleń było co najmniej dwa razy tyle co w zeszłym roku. Jesteście kochani!

39 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawe podsumowanie. Gratuluję wyniku czytelniczego Ja również dziękuję za wspólnie spędzony rok i liczę, że w tym będzie podobnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) myślę, że jeszcze wiele lat blogowania przed nami.

      Usuń
  2. Gratuluję takiego wyniku czytelniczego. Oby 2021 był jeszcze lepszy pod tym względem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) myślę, że dobrych książek nigdy za wiele.

      Usuń
  3. Zamknięcie biblioteki mi też dało troche w kość. Ale na szczęście mam pokażną swoją biblioteke, więc przeczytałam np od nowa całego Remarque'a, Gretkowską, dwa Marquezy itd. Trochę też mi pożyczyła koleżanka, jak już wyszliśmy ze stanu totalnej paniki wirusowej. A bardzo miło wspominam październik, bo resztke pieniędzy, która była przeznaczona na remont, a sie nie zuzyła, przeznaczyłam na zakup książek. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dobrze mieć bliskie osoby, o podobnych zainteresowaniach.

      Usuń
  4. Bardzo dobry wynik. Gratulacje. Oby 2021 obfitował równie owocnie w książki, które Cię zainteresują. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) myślę, że mi ich nie zabraknie. Natomiast nie wiem co z czasem potrzebnym na ich przeczytanie... :D

      Usuń
  5. Salute, dobrze przejrzałeś trzy książki, ponieważ są one oparte na twoim doświadczeniu odnoszącym korzyści.

    Z trzech książek podobała mi się okładka książki 13 Powodow…

    Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D a bo to główni bohaterowie serialu, zrealizowanego na podstawie tej książki, są na okładce.

      Usuń
  6. Oby Nowy Rok okazał się dużo lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sporo książek przeczytałaś w tym roku;) muszę koniecznie przeczytać ostatnią pozycję;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję dużej liczby przeczytanych książek i wzrostu blogowych statystyk. Oby 2021 rok również dostarczył Ci radości pod tym względem. Życzę też pomyślności w innych sferach życia. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obyśmy mogli się nadal odwiedzać na swoich blogach. :D

      Usuń
  9. Masz rację, ten ubiegły rok był wyjątkowo trudny, ale trzeba mieć nadzieję, że 2021 rok będzie dla nas znacznie łaskawszy.
    Wszystkiego dobrego życzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Tobie również szczęśliwego nowego roku!!!

      Usuń
  10. Przeczytałaś tylko o jedną książkę mniej niż ja :) Gratuluję :)

    Jestem ciekawa tej "Tak wygląda prawdziwa poetka. Podciągnij się" :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Witaj ♡
    Wspaniałe podsumowanie! Gratuluję przeczytanych książek i oby ten rok był równie bogaty albo i bogatszy w nowe tytuły :) życzę wszystkiego dobrego, szczęśliwego nowego roku!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  12. "Tak wygląda prawdziwa poetka. Podciągnij się" bardzo mnie kusi i mam nadzieję, że uda mi się ją przeczytać. Natomiast "Fabrykę lalek" mam na półce - ciekawa jestem jak ją odbiorę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam poetki! A Fabrykę Lalek możesz odebrać zupełnie inaczej, ja po prostu czytałam wiele pozytywnych recenzji i być może przez to oczekiwałam czegoś lepszego.

      Usuń
  13. 13 powodów czytałam, ale średnio mi się podobała :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że serial jest bardziej obrazowy, mógłby Tobie przypaść do gustu. Zresztą lubię aktora który grał Kleja.

      Usuń
  14. Żadnej z powyższych książek nie czytałam. Gratuluję lektur :)

    OdpowiedzUsuń
  15. 13 powodów czytałam książkę. Ale żeby mnie jakoś zachwyciła to nie... Fajne podsumowanie czytelnicze zrobiłaś:) u mnie tych książek niestety mniej się czyta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) oj byłoby więcej ale dziele jeszcze dzień na rodzinę i doktorat. :D

      Usuń
  16. Gratuluję udanego roku i czytelniczego, i ogólnie. "13 powodów" nie czytałam, ale oglądałam serial - bardzo w porządku. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. 53 ksiażki to świetny wynik! Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję bardzo dobrego wyniku! Listy poetek koniecznie muszę przeczytać, jestem bardzo ciekawa tej książki. ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję takiego wyniku :D Muszę w końcu przeczytać 13 powodów :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) książką jest zupełnie inna od serialu. Co nie znaczy, że któraś wersja jest gorsza. Po prostu są inne.

      Usuń

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google oraz inne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.

Wszystkie prezentowane treści na blogu są mojego autorstwa, chyba, że zaznaczono inaczej. Podlegają one ochronie prawnej na podstawie przepisów ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tekst jednolity z 2006 r., Dz.U. nr 90, poz. 631 z późn. zm.). Zabronione jest kopiowanie i rozpowszechnianie umieszczonych treści bez mojej zgody.