6 lutego 2023

Książka MiniKrólestwo 36 malutkich królewskich projektów amigurumi Olki Novytskiej Aradiyatoys Elżbieta Rogalska 2023

 

Książka MiniKrólestwo 36 malutkich królewskich projektów amigurumi Olki Novytskiej Aradiyatoys Elżbieta Rogalska 2023

 


Szydełkować nie umiem. Jednak bardzo cieszę się z tej publikacji, bo lubię wspierać utalentowane osoby. A kto wie czy kiedyś nie zacznę szydełkować. Chętnie wymyśliłabym historyjki do bajki, której bohaterami byłyby te cudowne szydełkowane ludziki i zwierzątka. Trzeba przyznać, że wszystkie projekty są staranne, a efekt zjawiskowy. Instrukcje są bardzo czytelne i zrozumiałe. Myślę, że z takimi projektami poradzi sobie zaawansowana osoba, a ta początkująca może próbować i nie jest wykluczone, że może się jej udać.

MiniKrólestwo… z księgarni TaniaKsiazka.pl

Książka MiniKrólestwo 36 malutkich królewskich projektów amigurumi Olki Novytskiej Aradiyatoys

jest ciekawie skonstruowana. Gdy kończy się opis jednej rzeczy do szydełkowania, widzimy na żółtym tle Początek opisu kolejnej rzeczy. Opisany jest na niej poziom trudności, wysokość rzeczy po szydełkowaniu jej, potrzebne rzeczy do zrobienia. Dalej następuje opis jak szydełkować, żeby powstała właśnie taka rzecz. A trzeba przyznać, że wszystkie 36 rzeczy są tak śliczne, że aż mam chęci zacząć szydełkować, cóż czasu brak ale chęci zostaną. Bardzo ciekawe jest to, że każdy element tworzy się oddzielnie, a dopiero później łączy się w całość.

Książka MiniKrólestwo 36 malutkich królewskich projektów amigurumi Olki Novytskiej Aradiyatoys

pozwala podczas przeglądania wymyśleć historyjki z danymi osobami i zwierzątkami. Przypominają mi trochę postaci z gry margonem, takiej internetowej, przeglądarkowej gry MMORPG. Myślę, że można by zrobić zdjęcie szydełkowanym postaciom i spróbować je wgrać jako „duszki”, „postaci” do grania nimi. Cudowne są te szydełka, chciałabym tak umieć!

Poradniki… w TaniaKsiazka.pl

Książka MiniKrólestwo 36 malutkich królewskich projektów amigurumi Olki Novytskiej Aradiyatoys

pozwoli nam na stworzenie piesków, smoków, rycerzy, księżniczek, królewien, dam, czarodziejów, rzemieślników, po prostu cały świat. Możliwe jest nawet wykreowanie z szydełek kwiatków i to różnych ich odmian. Cudownie byłoby się bawić takimi elementami. Bardzo mnie rozbawiła szydełkowana sówka. Musicie koniecznie zobaczyć to sami!!

 

Zobacz również:

Książka Niemy Krzyk Pokolenia Z Joanny Malinowskiej Elżbieta Rogalska 2022

Książka Czarna Czarna Toń Martyny Szkołyk Elżbieta Rogalska 2023

John Tolkien i święta

Książka Pigmalion Georgea Bernarda Shawa Elżbieta Rogalska 2021

Książka Sekta Marka Stelara Elżbieta Rogalska 2021

 

   Kup Tekst ode mnie


 

18 komentarzy:

  1. Moja mama bardzo lubi pracę szydełkowe, więc na pewno wykonałaby coś ciekawego dla swoich wnucząt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie! Myślę, że ta publikacja ładnie by ją poprowadziła do zrobienia takiego pieska, o ile sama nie umie. ;)

      Usuń
  2. Zawsze podziwiałam osoby, które pięknie szydełkują. Ja tego nie potrafię:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, trzeba na pewno mieć dużo cierpliwości. :)

      Usuń
  3. Ja też bym chciała tak pięknie szydełkować. Fajna książeczka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak... marzenie... może na starość się wezmę. :D

      Usuń
  4. Moja teściowa robi misie na szydełku, chusty, ogólnie jest w tym bardzo sprawna, zazdroszczę tych umiejętności :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz jest dobry czas na biznes z rękodziełami. :)

      Usuń
  5. Jak wiesz, lubię szyć różne maskotki, szydełko też mnie czasem kusi, ale ciągle jakoś podchodzę do tego, jak pies do jeża. Na pewno musiałabym zacząć od czegoś prostego. Faktycznie piękne postacie w tej książce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak... myślę, że mogłabyś urozmaicić w ten sposób swoje maskotki, to doskonały pomysł!

      Usuń
  6. Witam serdecznie ♡
    Bardzo ciekawa książeczka, ja co prawda nie umiem szydełkować (zawsze podziwiałam osoby, które zajmowały się rękodziełami) ale moja przyjaciółka z pracy robi piękne rzeczy właśnie na szydełku :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja młodsza siostra kiedyś próbowała szydełkowania. Myślę, że ta książka mogłaby jej się spodobać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow, świetnie, może powróci kiedyś i będzie robić takie cudeńka!

      Usuń
  8. Wygląda to fajnie. Też nie potrafię szydełkować, ale kto wie co przyniesie przyszłość. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Moja koleżanka pięknie szydełkuje, mam od niej cudowną zakładkę <3

    OdpowiedzUsuń

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google oraz inne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.

Wszystkie prezentowane treści na blogu są mojego autorstwa, chyba, że zaznaczono inaczej. Podlegają one ochronie prawnej na podstawie przepisów ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tekst jednolity z 2006 r., Dz.U. nr 90, poz. 631 z późn. zm.). Zabronione jest kopiowanie i rozpowszechnianie umieszczonych treści bez mojej zgody.