30 października 2020

Książka Zaginiona Piotra Kościelnego Elżbieta Rogalska 2020

Książka Zaginiona Piotra Kościelnego Elżbieta Rogalska 2020

 


Książka, która trzyma w napięciu do ostatnich stron. Niby coś czytelnikowi prześwituje w głowie, kto może być tym okrutnym mordercą, ale czy na pewno to on?

Na łamach 296 stron

książki Zaginiona, Piotr Kościelny

tworzy tajemniczą akcję odnoszącą się do poszukiwania mordercy. Szczególnie, że świadkowie kłamią w imię miłości. W ten oto sposób wszystko może zostać przypisane niewinnej osobie. Jednak czy rzeczywiście jest niewinną osobą, a może to w ogóle ktoś inny, ktoś kogo nawet nie podejrzewają?

Piotr Kościelny w książce Zaginiona

pokazuje trochę patologiczną stronę procesu dochodzenia przez policję kto jest faktycznym sprawcą. Pewnego rodzaju poszlaki wystarczą do tego aby wsadzić kogoś do więzienia – oczywiście jeśli nie jest to osoba wysoko sytuowana społecznie – wtedy potrzeba dowodów twardych. Tak działa policja w książce Zaginiona. A co jeśli w tym więzieniu niewinny człowiek zmieni się nie do poznania?

Książka Zaginiona Piotra Kościelnego

opowiada o tym, jak wiele zła można wyrządzić składając fałszywe zeznania. Na przykład próbując chronić kogoś i dając mu alibi, podczas gdy tak naprawdę nie wiedziało się gdzie ta osoba była.

Książka Zaginiona Piotra Kościelnego
również pokazuje, że czasami policjanci powinni się zastanowić też nad samymi sobą. Szczególnie tym, że wśród nich też może być jakieś zło. Nie tylko takie drastyczne ale też pewnego rodzaju zaniechania, niedbalstwo itd., które może prowadzić do strasznych pomyłek.

Fabuła w

książce Zaginiona Piotra Kościelnego
zaczyna się sprzeczką młodej pary. Ona wychodzi, on zostaje w domu. Dowiaduje się, że ostatni raz widziano ją w lesie. Ślad po niej zaginą. Sprawę dostaje policjant, który jest bardzo mocno uzależniony od alkoholu i pragnie się odmienić za sprawą sukcesu związanego ze sprawą Zaginięcia dziewczyny. Rusza więc w ślad za sprawcą i jako jedyny stara się rozwikłać sprawę zwykłego obywatela. Reszta policjantów nie ma zamiaru się męczyć dla kogoś bez wysokiej rangi społecznej i rzecz jasna – bez pieniędzy.

 

Zobacz również:

Książka Czyjaś Córka David’a Bell’a Elżbieta Rogalska 2020

Książka Galveston Nicka Pizzolatto Elżbieta Rogalska 2019

 Elżbieta Rogalska

Kup Tekst ode mnie

38 komentarzy:

  1. Po takie lektury właśnie lubię sięgać jesienią. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) lekka, dobrze napisana,trzyma w napięciu, jest tajemnica, czego chcieć więcej w długie jesienne wieczory? :)

      Usuń
  2. Skoro trzyma w napięciu do końca, to chętnie zajrzę do tej książki. Lubię bowiem takie klimaty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to lekka książka na miły wieczór, a że jesień i wieczory są długie... :)

      Usuń
  3. Teraz chyba sobie zrobię przerwę od kryminałów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) ostatnio wypożyczam 4kryminały 3 obyczajówki lub coś innego niż kryminał :D bo w bibliotece limit 7 książek.

      Usuń
  4. Wydaje się w sam raz na jesienny wieczór :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak... jesienne wieczory są fajne dla czytelnictwa.

      Usuń
  5. Jak lekka, to w sam raz dla mnie. Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo zaciekawiła mnie ta książka, koniecznie muszę po nią sięgnąć ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Książka zbytnio mnie nie zaciekawiła, ale na pewno znajdzie swoich czytelników :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Słyszałam o tej książce i chciałabym ją kiedyś przeczytać. Liczę też, iż moje odczucia będą podobne do Twoich i będę zadowolona z lektury. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Okładka jest przerażająca :D książka brzmi bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) tak, okładka może przerazić ale wskazuje też, że to thriller.

      Usuń
  10. Ta książka przewinęła mi się gdzieś między innymi powieściami jak zbierałam materiał do ostatniej notki na blogu. Jednak nie wiem czy po nią sięgnę, bo mam długą listę książek, po które chciałabym sięgnąć w pierwszej kolejności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) może się uda ją wcisnąć, przyjdzie np. tydzień lżejszy i więcej będzie czasu na czytanie.

      Usuń
    2. No, albo będę potrzebowała sięgnąć po coś innego od tego, po co normalnie sięgam:). Zatem szansa jest :)

      Usuń
    3. :D szansa jest zawsze! :)

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. Tak! Od razu definiuje książkę do thrillerów. :)

      Usuń
  12. Okładka idealna na dzisiejsze Halloween :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to prawda, trafiło się z notką! ;) co tydzień losuję numerki, która to ma być książka. :)

      Usuń
  13. Tak średnio mnie ciekawi ale zobaczymy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) zależy pod jakim względem. Literacko to przeciętna.

      Usuń
  14. Książka już za mną, jak dla mnie akcja troszkę długo się rozkręcała, czułam jakiś niedosyt w porównaniu z pierwszą książką autora, która bardzo mi się podobała

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) to moja pierwsza lektura tego autora. Też tak myślałam początkowo ale z biegiem czasu uznałam, że to też ciekawy zabieg literacki, który powoduje pewne uczucie wyczekiwania.

      Usuń
  15. ojeju ale mnie to korci:) klimat idealnie mój:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Książki, które trzymają w napięciu do ostatniej strony, są najlepszą lekturą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak albo takie które mają zmienną akcję.

      Usuń
  17. Takie lektury są najlepsze na jesienne wieczory, a jak wiadomo, jesienne wieczory są baaardzo długie. Warto dać jej szansę :) świetna recenzja :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  18. To też książka, która wydaje mi się interesująca. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Coś dla mnie, czuję, że przypadłaby mi do gustu :) tym bardziej, że w mojej bibliotece ją polecają ;)

    OdpowiedzUsuń

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google oraz inne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.

Wszystkie prezentowane treści na blogu są mojego autorstwa, chyba, że zaznaczono inaczej. Podlegają one ochronie prawnej na podstawie przepisów ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tekst jednolity z 2006 r., Dz.U. nr 90, poz. 631 z późn. zm.). Zabronione jest kopiowanie i rozpowszechnianie umieszczonych treści bez mojej zgody.