19 października 2024

Projektor z efektem 3D

 Trzeba trochę rozruszać blog. Tak też zamieszczam jeden z nowszych wierszyków mojego autorstwa. Oby komuś polepszyło dzień, wieczór, noc. :) Trzymajcie się cieplutko.


Śnię dziś sen z przesuwaniem zdjęć,

to prezentacja PowerPoint w duszy biegnie.
Odpalam projektor by wyświetlić wspomnienia,
zdarzenia na ekranie w środku wspólnego istnienia.
Wyjmuję kadr życia, obrazy z wami,
wyobraźnia wskazuje ten blask wycięty z otchłani,
serca.
Projektor błyska światłem, twarze z efektem 3D,
gimp dodaje animacje, zapamiętam na długo je.
Ja jestem drogowskazem, a wy drogą, która mknie.

Elżbieta Rogalska 2024 r.

4 komentarze:

  1. Podoba się, pozdrawiam, Jardian, mam problem z przeglądarką .

    OdpowiedzUsuń
  2. To wiersz dający do myślenia. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Skłoniłaś mnie do refleksji, o to właśnie chyba chodzi w poezji.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi również się podoba. Czekam na kolejne. ;)

    OdpowiedzUsuń

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google oraz inne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.

Wszystkie prezentowane treści na blogu są mojego autorstwa, chyba, że zaznaczono inaczej. Podlegają one ochronie prawnej na podstawie przepisów ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tekst jednolity z 2006 r., Dz.U. nr 90, poz. 631 z późn. zm.). Zabronione jest kopiowanie i rozpowszechnianie umieszczonych treści bez mojej zgody.