30 maja 2016

Etnografia Wizualna - J. Nowotniak - zapowiedź filmiku Elżbieta Rogalska


Od jakiegoś czasu wzięłam się za bieganie, biegam już po 15minut ;) pomyśleć, że jeszcze dwa miesiące temu nie mogłam przebiec minuty :D Tymczasem myślę nad ciekawostką dla was i biorę się za ponowne czytanie mojej dawnej promotor dr hab. prof US Justyny Nowotniak.

O to mały fotomontaż (prawdziwy egzemplarz mam -nawet z dedykacją - ale wyjątkowo niefotogeniczna dzisiaj jestem ;) - wstawię więc później) : 



Jaki temat poruszyć związany z etnografią wizualną hmm: 

autor: Elżbieta Rogalska: z wykształcenia technik informatyk, pedagog. Pracuje jako copywriter - content marketer. 

Pedagog, technik informatyk. Publikowała na łamach: "Edukacja i Dialog", "Nestor" i licznych portalach edukacyjnych i poetyckich.
Zajmuje się tematyką:  Przywództwem w edukacji, Tanatopedagogiką, Ciszą w życiu i twórczości Janusza Korczaka, Sytuacją Szkoły Wyższej w Polsce, Michelem Foucaultem, Reportażem, Horrorem wampirycznym,  Mateuszem Grzesiakiem, Justyną Nowotniak, e-commerce, content-marketing, SEO.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz