1 lutego 2016

Refleksje obserwacyjne odc. 1 Elżbieta Rogalska



Postanowiłam napisać dzisiaj dodatkową notkę. Będzie związana z obserwowanymi zachowaniami pedagogicznymi podczas przechadzek. Stoję na przystanku autobusowym, obok mnie mama, przed nami jej córeczka (około 5lat) tańczy bawiąc się bibułą (długimi liniami). Mama mówi: Wyrzuć to do śmietnika. Mała posłusznie wyrzuca. Mama może się cieszyć, że ma posłuszne dziecko. Mnie natomiast zastanawia, co dziecko widziało w tej bibule - czy była to wstążka na konkursie baletowym, na konkursie tańca, czy łyżwiarstwa? Może była to magiczna emanacja? Być może smycz niewidzialnego pieska (którego być może bardzo chciała)? Nie od dziś wiadomo, że zabawy dzieci odzwierciedlają ich środowisko domowe ale też aspiracje i pragnienia. 


autor: Elżbieta Rogalska: z wykształcenia technik informatyk, pedagog. Pracuje jako copywriter - content marketer. 

Pedagog, technik informatyk. Publikowała na łamach: "Edukacja i Dialog", "Nestor" i licznych portalach edukacyjnych i poetyckich.
Zajmuje się tematyką:  Przywództwem w edukacji, Tanatopedagogiką, Ciszą w życiu i twórczości Janusza Korczaka, Sytuacją Szkoły Wyższej w Polsce, Michelem Foucaultem, Reportażem, Horrorem wampirycznym,  Mateuszem Grzesiakiem, Justyną Nowotniak, e-commerce, content-marketing, SEO.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz