11 sierpnia 2015

YouTube - wiersz Perfumeria Wybaczania - Szeptem czytane Elżbieta Rogalska

Uwaga przerwa w dodawaniu wierszy z cyklu film ;) chociaż i filmik będzie zamieszczony. 
Dwa tygodnie temu (niedługo będzie trzy tygodnie) dodałam na YouTube mój pierwszy filmik vlog-owy, gdzie szeptem czytane słowa nagrałam. Pierwszy filmik był oczywiście poświęcony poezji, a szczegółowiej jednemu z moich nowszych wierszy, pt. "Perfumeria wybaczania". Starałam się czytać szeptem, ale szeptem głośnym, także z tym nagłośnianiem odbiorników nie przesadzajcie.

Dodam, że wiersz ten można odsłuchać na dwa sposoby, bo to wiersz w wierszu. Pierwszy sposób to wysłuchanie całości wiersza. Drugi to wsłuchanie się w co drugą linijkę.


Życzę miłej zabawy!!! Komentarze mile widziane, zarówno pod filmikiem, jak i pod tym wpisem blogowym.


autor: Elżbieta Rogalska: z wykształcenia technik informatyk, pedagog. Pracuje jako copywriter - content marketer. 

Pedagog, technik informatyk. Publikowała na łamach: "Edukacja i Dialog", "Nestor" i licznych portalach edukacyjnych i poetyckich.
Zajmuje się tematyką:  Przywództwem w edukacji, Tanatopedagogiką, Ciszą w życiu i twórczości Janusza Korczaka, Sytuacją Szkoły Wyższej w Polsce, Michelem Foucaultem, Reportażem, Horrorem wampirycznym,  Mateuszem Grzesiakiem, Justyną Nowotniak, e-commerce, content-marketing, SEO.

8 komentarzy:

  1. ciekawy pomysł z tym "szeptem czytane", tylko, że jak słuchałam, to nie wiem czy dobrze niektóre słowa usłyszałam, czy ich przypadkiem nie przekręciłam, albo może to miały być takie poetyckie neologizmy? Bo np. co to znaczy fiołgłosem autora? - to znaczy fiołkowym głosem autora? Albo zwrot: "ze szpyrnnpych pustyni" to miało oznaczać "z pięknych pustyni" ? :)


    Julia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówią głosem autora - postaram się wyraźniej :) nie wiem o którym wersie mówisz, natomiast przyszłe będą wyraźniejsze :)

      Usuń
    2. ahaa, nie wpadłam na to :P

      Usuń
  2. a co to jest heterotopia? To inaczej przestrzeń? Bo w internecie mi wyszukało tylko, że to jakaś choroba jest, a według pana Foucalta to chyba coś podobnego do przestrzeni, albo może coś jeszcze innego...?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie jest Foucault :D heterotopia to zmiana czegoś co było typowe dla przodków, tak np. u Justyny Nowotniak występuje heterotopia na cmentarzu - gdzie czas ulega swoistemu wypaczeniu :)

      Usuń
    2. W przypadku Justyny Nowotniak jest to również zmiana miejsca położenia cmentarzy ;p

      Usuń
  3. ahaa. To co w tym wierszu ma niby oznaczać heterotopia? zbyt trudne słowo...jak dla mnie :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem za tym żeby każdy postarał się o własną interpretację, może kiedyś zrobię kategorie interpretacje moich wierszy ;)

    OdpowiedzUsuń